Club Seat 600 Sabadell

EL CLUB COL.LABORA AMB LA MARATÓ DE TV3 / 16.12.2012
16/12/2012

Hola amics :

Com cada any a Catalunya i organitzat per TV3 es fa " LA MARATÓ " per recaptar diners per col.lectius o investigació.

A Sabadell un grup d´assosiacions sense ànim de lucre intentarem aportar el nostre granet de sorra.

El proper dia 16 de desembre de 10 a 14 hores del matí farem voltes solidàries en un circuit tancat. Situat als carrers Moratin, Parellada, Sant Baldomer i Santanach.Cobrarem per donar una volta amb el 600 i tots els diners seran per " LA MARATÓ ".Porteu el cotxes amb els dipósits plens i si us animeu també guarnits.

Punt de trobada carrer Moratin.

Tot el matí es faran diferents activitats amb la participació de corals, castellers, Les Bruixes del Nord, Puntaires i mes sorpreses.

Confirmar la vostre assistència abans del dia 14 de desembre al teléfon 616.93.03.76

El club ha fet loteria de Nadal, tenim el nº 75600. La podeu comprar a les sortides o bé venir a la seu social els dimecres a les 20 hores

NOTA : L´organització declina tota responsabilitat, donat el cas que algún vehicle no disposi de la documentació en regla, així com possibles infraccions del codi de circulació o altres accions individuals.

<< Tornar al llistat

Club Seat 600 Sabadell · Contacte · Telf: 616 930 376 · E-mail: info@club600sabadell.com · Nota Legal · Mapa Web · Diseny web Barcelona