MONISTROL DE CALDERS

01/12/2019

MONISTROL DE CALDERS

1 DE DESEMBRE DE 2019

-        8 h. 45 m. Concentració Plaça Catalunya ( C/ Prat de La Riba).

-        9 h. Sortida cap a Monistrol de Calders.

-        Esmorzar a “Restaurant RUBELL”. Amanida, butifarra, cansalada, ou ferrat, mongetes, patates fregides, pa amb tomaquet, begudes i café 11€ per persona.

-        Abans de tornar cap a casa anirem a fer una volta per Monistrol.

Porteu els dipòsits plens de gasolina.

Confirmar la vostra assistència abans del 27 de novembre al telèfon 616.93.03.76.

El club ha fet loteria de Nadal, tenim el nº 75600. La podeu comprar a les sortides o bé venir a la seu social els dimecres a les 20 h.