Mura

13/04/2016

MURA

13 DE MARÇ DEL 2016

9 h. 15  m.  Concentració Plaça Catalunya ( C/ Prat de La Riba).

9 h. 30 m.  Sortida cap “El Parc Natural de Sant Llorenç del Munt I Serra de l’Obac”, on esta situat el precios poble de Mura. Podem visitar-lo i gaudir de les seves  maravellosas vistas així com d’un petit zoo.

En arribar a Mura, anirem directament al “merendero”. Un espai molt tranquil en plena naturalesa on tenim tots el serveis, barbacoas, taules,  lavabos i un fantàstic aparcament pels nostres estimats cotxes. Heu de portar el que volgueu per dinar, el club pagará les taules i les barbacoas. Hi ha un bar per si algú de vosaltres  no vol portar menjar.

Confirmar la vostra assistència abans del 7 de març al telèfon 616.93.03.76. Penseu qu’em de reservar les taules i les barbacoas i les places son limitades.