Club Seat 600 Sabadell

SANTA MARIA DE PALAU TORDERA

NEIXAMENT DEL RIU TORDERA

24 D´ABRIL DEL 2022

Marxem a passar un dia al aire lliure a un picnic. Aproximadament farem entre anada i tornada uns 140 Km. Un troç per autopista . El Club pagarà les despeses de taula , barbacoa I ALGÚN CALÇOT.

S´ha de portar el menjar, un bon calçat per caminar o boles de petanca per jugar. Esmorzar a casa.

-         09 h. 45 m. Concentració Plaça Catalunya (C/ Prat de La Riba).

-         10 h. Sortida cap a Sta. Mª De Palau Tordera.

Confirmar la vostra assistència abans del 20 d’Abril al telèfon 616.93.03.76.

NOTA: L’organització declina tota responsabilitat, donat el cas que algun vehicle no disposi de la documentació en regla, així com possibles infraccions del codi de circulació o altres accions individuals. La participació a la sortida comporta la cesió dels drets d’imatge, a fi de poder publicar, a la nostra web, les fotografies d’ aquesta.

<< Tornar al llistat

Club Seat 600 Sabadell · Contacte · Telf: 616 930 376 · E-mail: info@club600sabadell.com · Nota Legal · Mapa Web · Diseny web Barcelona