BESALÚ

18/06/2017

BESALÚ

18 DE JUNY DEL 2017

-        7 h. 45 m. Concentració Plaça Catalunya ( C/ Prat de La Riba). Veniu amb els dipòsits plens. Hem de fer 220 km. aproximadament.

-        8 h. Sortida cap a Besalú.

-        9 h. 30 m. Farem una parada per esmorzar a Tona en un restaurant o bé podeu portar el bocata.

-        11 h.Visita a Besalú, durada 1 h 45 m. aprox. Preu 3,35 €. La visita és guiada i el nombre de persones limitat.

-        14 h. Dinar a Can Xell. Menú veure full adjunt i en trucar  per apuntar-se dir que heu triat.

Confirmar la vostra assistència abans del 14 de juny al telèfon 616.93.03.76.