Club Seat 600 Sabadell

60è aniversari SEAT
Record Guinness de 600
27/05/2017

PER EL MOMENT, SEAT HA ANULAT LA CELEBRACIO DEL DIA 24 DE JUNY, SEGUIREM INFORMAN.

Des de el club 600 Sabadell us informem que el passat dia 21 de novembre,  vàrem reunir-nos amb representants de l’empresa SEAT, conjuntament amb d’altres clubs de la península a la factoria de Zona Franca (a la mítica nau 122), amb el motiu de coordinar la celebració que SEAT vol realitzar amb motiu del 60è  aniversari de la marca i dels nostres cotxes.

Per ara encara no us podem avançar massa cosa, Seat ens anirà informant paulatinament, però el que si que us podem dir, és que la intenció serà batre el Record Guinness de 600. Tots els participants  hauran de ser propietaris de Seat 600 i que així consti a la documentació, per poder certificar i atorgar el certificat acreditatiu del record, que serà personal per a cada participant.

Aquest esdeveniment es preveu que sigui un dissabte de maig o be de juny del 2017, Seat ens anirà informant.

Qui estigui interessat en participar, ens ho hauríeu d’anar fent saber.

Seguirem informant.....

<< Tornar al llistat

Club Seat 600 Sabadell · Contacte · Telf: 616 930 376 · E-mail: info@club600sabadell.com · Nota Legal · Mapa Web · Diseny web Barcelona