AGRAMUNT

AGRAMUNT

FIRA DEL TORRÓ I LA XOCOLATA A LA PEDRA

8 D’ OCTUBRE DEL 2017

-        7 h. 15 m. Concentració Plaça Catalunya ( C/ Prat de La Riba).

-        7 h. 30 M. Sortida cap a Agramunt.

-        Parada per reagrupament i esmorzar a “La Panadella”, podeu portar el bocata.

-        11 h. Arribada a Agramunt on visitarem el Museo del Torró i la Xocolata de Torrons Vicens. Durada de la visita una hora aproximàdament.

-        Pasejada pel poble que estará plé de paradetes.

-        14 h. Dinar al Hotel Blanc i Negre. Adjuntem menú per poder triar el segon plat.

Porteu els dipòsits plens de gasolina.

Confirmar la vostra assistència abans del 3 d’octubre al telèfon 616.93.03.76.

El club ha fet loteria de Nadal, tenim el nº 75600. La podeu comprar a les sortides o bé venir a la seu social els dimecres a les 20 h.

HOTEL BLANC I NEGRE D’AGRAMUNT

MENÚ              30€ PER PERSONA