Foto Grup

LA FAGEDA

LA FAGEDA SANTA PAU (LA GARROTXA)
27/05/2017

LA FAGEDA

SANTA PAU (LA GARROTXA)

27 DE MAIG DEL 2017

-        8 h. 15 m. Concentració Plaça Catalunya ( C/ Prat de La Riba). Veniu amb els dipòsits plens. Hem de fer 220 km. aproximadament.

-        8 h. 30 m. Sortida cap a Santa Pau.

-        9 h. 30 m. Farem una parada per esmorzar a Tona en un restaurant o bé podeu portar el bocata.

-        10 h. Sortida cap a La Fageda.

-        11:30h.Visita a La Fageda, dura 1h 30 m. aprox. Preu 4.5€ Per persona.

La visita es guiada y el número de persones es limitat a 48.

14 h. Dinar a Can XEL. Menú veure full adjunt i en trucar  per apuntar-se dir que heu triat.

Confirmar la vostra assistència abans del 23 de maig al telèfon 616.93.03.76.

Per fer la visita entrarem en La Fageda d’en Jordà (Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa), per tant tenim un permís especial. Si plou i no veniu amb el 600 heu de venir amb el cotxe habitual per complir amb les reserves però hem de saber la matrícula dels vostres cotxes per als agents forestals.

NOTA: L’organització declina tota responsabilitat, donat el cas que algun vehicle no disposi de la documentació en regla, així com possibles infraccions del codi de circulació o altres accions individuals.

Document PDF 1